«Муркотиковий супермаркет»: мережа «Сільпо» під час карантину відкрила в Києві новий магазин
HIS
Величезні клубки ниток, дряпалки для кігтів, портрети хвостатих на стінах, відбитки лапок у залі — справжнісінький муркотиковий всесвіт. Ні, це ми не про котячий рай, а про дизайн нового столичного «Сільпо» на Глибочицькій, де не вистачає лише чотирилапих.
«Муркотиковий супермаркет» площею 1713 кв. м відкрився за адресою м. Київ, вул. Глибочицька, 32б. З особливих зон «Сільпо» у магазині представлені власна пекарня зі свіжоспеченим хлібом, кулінарія із грилем на дровах, рибний відділ зі своїм копченням та продукцією власного засолу, «Власна кондитерська» та «Лавка традицій» із продуктами маленьких господарств та зона із кавою власного обсмажування.
Для концепції нового дизайнерського супермаркету, команда «Сільпо» представила який вигляд міг би мати дім велетенського кота.
«Величезні клубки ниток, дряпалки для кігтів замість колон, портрети хвостатих на стінах, відбитки лапок у торговельному залі, всюди можна досліджувати муркотиковий всесвіт. Магазин схожий на котячий рай, не вистачає тільки чотирилапих», — пояснює ідею маркетинг-директор «Сільпо» Катерина Огуряєва.
Під час відкриття було дотримано усіх санітарних норм та вимог: скасована святкова програма, відбувається контроль температури, захисних масок та кількості відвідувачів у торговельному залі. Кафетерій «Мяу МРРР» біля зони із кулінарією запуститься лише після закінчення карантину.
Це третій новий супермаркет у мережі «Сільпо» від початку 2020 року, у січні відкрився магазин у стилі міжгалактичний корабель у Дніпрі, а у лютому — супермаркет у стилі калейдоскоп в Києві.
Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Більш як п’ять років компанія почала розробляти тематичні дизайни окремих супермаркетів. З 2018-го усі нові «Сільпо» мають індивідуальне оформлення, а наявні магазини оновлюються. В мережі є супермаркети в стилі Всесвіт Мавки, музичний, ямайський та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азійської культури тощо.
У 2019 році видання European Supermarket Magazine відзначило три дизайнерські супермаркети мережі: магазин із дирижаблем і стилем стімпанк; космічний, в якому написи зроблені клінгонською (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях»), та «Сільпо», де можна було б знімати стрічки про ковбоїв із Дикого Заходу.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Була заснована в 1998 році. Станом на 26 квітня 2020-го нараховує 260 супермаркетів, у тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка традицій», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo.
Читайте також: Favore. Дизайн супермаркета сети Fozzy в поселке Козин.
-
Шоурум професійної косметики Pleka у Києві від Bude Architects
Выбор редакции - Ищу идею Інтер’єр для молодої пари від Alta Idea Design Studio Студія Alta Idea Design Studio представила інтер’єр, який поєднує чуттєвий мінімалізм із функціональністю сучасного простору. Проєкт розпочинався з чистого аркуша — повністю відкритої площі 116 кв.м без стін та перегородок. Завданням було створити простір для молодої подружньої пари, що включає зону вітальні та кухні, спальню, дитячу кімнату, дві ванні кімнати й окрему гардеробну.
-
Artifact: підземний бар у Гонконзі з естетикою космічного корабля
-
Два проєкти YOD Group – у фіналі американського конкурсу Best of Year Design Awards
-
Реновація Театру Франка: поєднання мистецтва, історії та сучасності
Событие - Ищу идею Простір для практик зцілення та внутрішнього спокою від Ольги Фрадіної У серці історичного Подолу Києва розташований простір, що служить не тільки місцем для практик зцілення, а й осередком для глибокого внутрішнього зв’язку з емоційним і фізичним благополуччям. Цей холістичний центр став притулком серед метушні міста, місцем, де душа може розслабитись, а тіло відновитись. Проект почався з ідеї створити універсальний простір для йоги, медитації, цигун, реікі, акупунктури та інших практик емоційної рівноваги. Цей простір — не просто студія; це місце, де створюється громада людей, що працюють над собою і своїм самопочуттям. Головна концепція дизайну — це обволікаюча атмосфера, яка дозволяє зосередитись на внутрішніх переживаннях.
- Ищу идею Hram гедонізму в серці Києва від студії YOD Hram – музичний бар, натхненний духом гедонізму, розташований у серці Києва на цокольному поверсі ділового центру. Поруч знаходяться такі знакові місця, як центральна синагога, Палац Спорту та Площа Українських Героїв. Бар позиціонує себе як простір, де людина є головною цінністю незалежно від релігії, віку, гендеру чи музичних уподобань.
-
Herzog & de Meuron: дитячий лікарняний комплекс у Цюриху
Архитектура - Ищу идею Затишок харківського бренду: інтерʼєр шоуруму Vika Adamska від IK-architect Шоурум українського бренду Vika Adamska зазнав руйнувань у березні 2022 року: вибухова хвиля пошкодила вікна, а пряме влучання у верхні поверхи призвело до його затоплення. Після стабілізації ситуації в Харкові власниця бренду Вікторія Адамська разом із командою архітектурного бюро IK-architects відновила простір шоуруму. На початку 2024 року оновлений шоурум знову відкрився для відвідувачів за адресою вул. Ярослава Мудрого, 5.