Modateka NAMES'UA. Інтер'єр мультибрендового магазину одягу та аксесуарів
Анастасия Белогривцева
Органічний індустріальний антураж для багатобарвного товару
Проект майбутнього мультибрендового магазину одягу українських дизайнерів і виробників був виставлений на тендер серед декількох учасників-проектантів. Але виграв право створювати не тільки інтер'єр, але і фірмовий стиль стору колектив дизайн-бюро Andrew Shugan TM. У зв'язку з чим арт-директор студії Андрій Шугай вважає, що даний проект можна вважати збірним і показовим в питанні можливостей майстерні.
Замовник проекту бажав бачити функціональний простір, який зміг бі вмістити в себе безліч різноманітного одягу вітчизняних брендів. Але тут був і нюанс: у кожного з бренду вже була своя історія, свій стиль, свій дизайн і непередбачувана колористика. Тому завдання надалі "кристалізувалося" в створення «стильного і монохромного простору».
Простір загальною площею 1000 кв.м був розділений на дві частини: перша половина готувалася до відкриття в поточному році. І однією з утилітарних завдань було створити майбутній перехід в непідготовлену поки частина магазину таким чином, щоб його можна було закривати і відкривати. Андрій прийняв однозначне рішення використовувати віконно-дверні перегородки з алюмінію зі склінням. Чорна стилістика рами з прямими роздільниками зробили свою справу і розставили потрібні акценти в картині майбутнього інтер'єру.
Головним показником оригінальності і унікальності магазину є обладнання, створене спеціально для потреб проекту з урахуванням асортименту і подальшого розширення торгових завдань. Виготовлення всіх без винятку елементів обладнання добре відбилося в індустріальному стилі проекту: чорний метал і первозданний бетон, прозоре скло, цегляна кладка, імітація бетону на меблевих щитах, відкриті інженерні мережі і колір графіту — це і стало органічним антуражем для багатобарвного товару.
Світильники не стали винятком і теж були виготовлені за авторським проектом. В першу чергу стояло завдання забезпечити необхідний рівень downlight, що в майстерні виконали точно і майстерно; легкі зварні об'ємні конструкції всіляких світлових плафонів з поєднанням різних сучасних матеріалів — це один з основних видів предметного дизайну майстерні Andrew Shugan TM.
-
Бутик Milla Nova у Варшаві: космічний мінімалізм від Balbek Bureau
Вибір редакції -
Катерина Ярова: архітектура як шлях до відновлення
Інтерв'ю -
Просочений духом лісу та гір: магазин для альпіністів у Пекіні
-
MVRDV для Tiffany & Co: фасад бутика з переробленого океанського пластика
-
Друкована відбудова: конкурс 3D_4bX для майбутніх архітекторів та інженерів
- Ищу идею Шоурум CHER’17: віртуальна естетика від студії Tempproject Новий простір українського бренду CHER’17 відкрився на одній з центральних вулиць столиці, на першому поверсі будинку, збудованого у другій половині XIX століття. Перед дизайнеркою Анастасією Темпінською стояла задача створити флагманський магазин, що проявить характер бренду та підвищить його статус.
- Ищу идею Шоурум the Coat. Дизайн від Rina Lovko Studio Над проєктом шоуруму українського бренду the Coat, заснованого у 2014 році Катериною Сільченко, працювали Ріна Ловко та Дарина Шпурик. Джерелом натхнення для дизайнерів стали жінки: сильні, пристрасні та делікатні водночас.
-
Louis Vuitton x Yayoi Kusama: друга зіркова колаборація
- Ищу идею Слідами Брейгеля: інтер'єр квартири від Наталії Сергєєвої Європейська простота та витонченість, гра історії та сучасності, чистота форм та бездоганність виконання, — ця квартира припала б до смаку королівському двору в Брюсселі та галереям Нью-Йорка. Коли декоратор Наталія Сергєєва вперше побачила її, це було ні що інше, як тандем бетону та цегли в одному просторі.
-
Енергія гармонії від Materia 174