Orange outlet club від бюро Hochu rayu
HIS
Простір як вистава, настрій як фестиваль
Кілька днів тому власники та шанувальники мережі аутлетів Orange outlet club відзначили відкриття чергового магазину. Простір нового аутлету, над яким працювали дизайнери добре знайомої нам львівської студії Hochu rayu, знаходиться на території столичного ринку Даринок, що біля арт-заводу Платформа.
На створення дизайн-проекту та його реалізації Віталію та Юркові Кирилівам та Дануті Кріль знадобилося трошки більше ніж місяць. Перед дизайнерами стояло завдання створити такий простір, що не лише б спонукав охочих до шопінгу, але й впливав на їх настрій, спонукав до відпочинку, чи навпаки активностей. “Простір як вистава, настрій як фестиваль” — основна концепція інтер'єру.
Задля виконання цих непростих завдань були реалізовані кілька прийомів: вішаки та стенди з одягом розміщені по спіралі, щоб коханий для багатьох жінок процес вибору одягу ніколи не закінчувався, а чоловіки у цей момент могли відпочити, чи то граючи в комп'ютерні ігри, чи то насолоджуючись улюбленим напоєм біля барної стійки.
На чудовий настрій відвідувачів магазину впливає і різнобарвна палітра, що залучена у оформлені всього торговельного залу. Більш камерним та затишним простір стає у зонах зі спеціальною спущеною стелею. Цікаві авторські деталі, що додають магазину оригінальних рис, були спроектовані та створені дизайнерами власноруч. Тільки но уявіть, повітряна куля, велосипед з багажником та багато інших унікальних речей “приїхали” до Києва зі Львова буквально за кілька годин до відкриття магазину.
Впевнені, що вам також цікаво буде дізнатись передісторію виникнення ще одного дизайнерського елементу. Зверніть увагу на манекени, що стоять в зоні вітрини та ніби запрошують перехожих зазирнути до аутлету. Здавалося б, вони лишень ефектно зображують корпоративний колір та символіку магазину. Та не все так просто. Сфокусуйте свій погляд на цитату, що наведена над ними: “Люди не чорні й не білі. Ми усі багатьох тонів помаранчевого”. Ці слова належать Нілу Гарбісону — британському діячу та митцю, що через вроджену хворобу міг розрізняти лише відтінки сірого, а після встановленої антени з нано-чіпом у його череп побачив майже усі наявні кольори. Власне, коли можливість розрізняти кольори юнаком буда здобута, він одразу ж запевнив, що “усі ми — різних відтінків помаранчевого”. Цей афоризм британця не лише “збігся” з корпоративним кольором Orange outlet club, а й знайшов своє втілення у цьому громадському місті завдяки львівським дизайнерам.
Фото: Саша Атаманюк
hochurayu.com
-
Бутик Milla Nova у Варшаві: космічний мінімалізм від Balbek Bureau
Вибір редакції -
Катерина Ярова: архітектура як шлях до відновлення
Інтерв'ю -
Просочений духом лісу та гір: магазин для альпіністів у Пекіні
-
MVRDV для Tiffany & Co: фасад бутика з переробленого океанського пластика
-
Друкована відбудова: конкурс 3D_4bX для майбутніх архітекторів та інженерів
- Ищу идею Шоурум CHER’17: віртуальна естетика від студії Tempproject Новий простір українського бренду CHER’17 відкрився на одній з центральних вулиць столиці, на першому поверсі будинку, збудованого у другій половині XIX століття. Перед дизайнеркою Анастасією Темпінською стояла задача створити флагманський магазин, що проявить характер бренду та підвищить його статус.
- Ищу идею Шоурум the Coat. Дизайн від Rina Lovko Studio Над проєктом шоуруму українського бренду the Coat, заснованого у 2014 році Катериною Сільченко, працювали Ріна Ловко та Дарина Шпурик. Джерелом натхнення для дизайнерів стали жінки: сильні, пристрасні та делікатні водночас.
-
Louis Vuitton x Yayoi Kusama: друга зіркова колаборація
- Ищу идею Слідами Брейгеля: інтер'єр квартири від Наталії Сергєєвої Європейська простота та витонченість, гра історії та сучасності, чистота форм та бездоганність виконання, — ця квартира припала б до смаку королівському двору в Брюсселі та галереям Нью-Йорка. Коли декоратор Наталія Сергєєва вперше побачила її, це було ні що інше, як тандем бетону та цегли в одному просторі.
-
Енергія гармонії від Materia 174