"Винні вікна" з часів чуми знову актуальні
HIS
В Італії, з метою дотримання соціальної дистанції, для продажу напоїв повернули "винні вікна". Давню практику відродили у зв’язку з пандемією COVID-19
"Винні вікна", які нині в Італії знову актуальні, з’явилися близько 300 років тому. За їх допомогою заможні флорентійці під час чуми продавали залишки вина простолюдинам.
Автором такого рішення вважається флорентійський вчений Франческо Рондінеллі. Річ у тім, що під час бубонної чуми виробники вина розуміли небезпеку зараження, тому винахід Франческо здобув широкого розповсюдження. У це маленьке віконце "клієнти" лишали гроші (на тацю, що регулярно дезінфікували оцтом), а "продавці" просовували пляшку чи келих напою. Про це пишеться на сайті Асоціації винних вікон.
Нині метод роботи "винних вікон" знову актуальний, адже зменшує "контакт" між покупцем та продавцем, а також дає змогу дотримуватися соціальної дистанції. Нині крізь ці вікна продають не лише вино, а й каву, морозиво та коктейлі.
- Ищу идею Українська команда Znak Design здобула срібну перемогу в International Architecture & Design Awards 2024 за інтер’єр київського ресторану Студія дизайну та архітектури Znak Design здобула срібну нагороду на престижному конкурсі International Architecture & Design Awards 2024, який щорічно організовує міжнародна спільнота дизайнерів та архітекторів The Architecture & Design Community. Ця премія, що вже третій рік поспіль відзначає найкращі роботи у сфері інтер’єрного, архітектурного, продуктового та комунікаційного дизайну, є однією з найавторитетніших у світі. У 2024 році проєкти учасників оцінювали провідні дизайнери і архітектори з 17 країн світу.
- Ищу идею Львівська CUKIERNIA: відродження кондитерської легенди Проєкт CUKIERNIA — це трансформація легендарної львівської кондитерської, заснованої у 2000 році. Розташована на першому поверсі історичної будівлі в центрі міста, Cukiernia завоювала популярність завдяки аристократичному шарму та вишуканій якості десертів за старовинними рецептами. Свою роботу над проєктом команда YOD розпочали з пошуку нових значень та символів для Cukiernia. Для дизайнерів було важливо не лише оновити дизайн, а й переосмислити загальну концепцію, надати іконічному бренду свіжої енергії. Водночас було важливо зберегти ДНК цього місця, тонко визначивши неперервність традиції як одну з його ключових цінностей.
- Ищу идею Інтер'єр харківського Black & Milk від Ponomarenko Bureau Black & Milk — кав'ярня в одному з семи контейнерів на території фудкорту "7-й склад" у центрі Харкова. Дизайнери Ponomarenko Bureau розібрали назву кафе на три окремих елементи, наповнили їх метафоричним змістом та інтегрували у дизайн-проєкт.
- Ищу идею Харківська кав'ярня 23а від Ponomarenko Bureau 23а — це дуалістичний заклад, який вдень працює як кав'ярня міського типу, з крафтовими напоями, простими десертами та легкими перекусами, а ввечері стає місцем для справжніх тусовок. Вдень з келихів п'ються лимонади, а увечері вино. Про інтер'єр харківської кав'ярні 23а, над яким працювала команда Ponomarenko Bureau, ми розповідаємо далі.
- Ищу идею Кафе-джелатерія ТАЮ в Одесі від Sivak + partners У меню джелатерії ТАЮ – морозиво та соки – ідеальне частування зморених від спеки одеситів та гостей міста, які прогулюються Пушкінською. Ще до недавніх пір автори дизайн-проєкту не були впевнені, чи відкриється заклад знову. Відфотографувати інтер'єр дизайнерам Sivak + partners пощастило за лічені дні до ворожого нападу рф на Україну. На щастя, позбувшися збитих на вікнах дощок, днями кафе-джелатерія знов відкрилося та почало працювати на радість поціновувачів морозива та гарного дизайну.
-
Черный — кофейный бар в Харькове от Ponomarenko Bureau
Выбор редакции -
Cheese Bakery у середмісті Львова: затишний інтер'єр кафе від "Майстерня інтер’єрів Іри Лисюк"
Выбор редакции -
Интерьер мадридского рестобара Misk’i от Ярослава и Илоны Галант
Выбор редакции -
Интерьер кафе «Zeфир» от архитектурной студии Znak
-
Не кафе, а мрія: Fairyland – новий дитячий заклад у Китаї